مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان خواستار راه اندازی کارگاه آموزشی تولید مصنوعات چرمی در زندان مرکزی همدان شد.


به گزارش ایسنا، منطقه همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، وهب مختاران در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان همدان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و در جهت حمایت  و توانمندسازی از قشر آسیب پذیر جامعه اظهار کرد: این  اداره کل با رویکرد اشتغال در حال تبدیل کارگاه ها به آموزشی- تولیدی است تا فرد مهارت دیده به راحتی بتواند در جامعه ایفای نقش کند.


وی  خواستار راه اندازی کارگاه آموزشی تولید مصنوعات چرمی در زندان مرکزی همدان شد و افزود: آموزشی که منتج به اشتغال و بازار شود به طور یقین آموزش موفقی است.


 مختاران با تأکید بر توانایی ایفای نقش آموزش ها در فضای کسب و کار عنوان کرد: از هر لحاظ آمادگی ارائه آموزش های مهارتی با توجه به بازار کسب و کار روز دنیا را داریم 


در ادامه مدیرکل زندان های استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل فنی و حرفه ای استان برای پیگیری آموزش و ایجاد اشتغال در جهت ایجاد یک چرخه اقتصادی در استان گفت: با کمک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اعتماد به نفس را به زندانی ها بر می گردانیم سپس یک شغل و حرفه را آموزش می دهیم تا به جامعه برگردند.


پژمان پروین با ابرازخرسندی از فعالیت ها و همکاریهای این دونهاد در سطح استانی و کشوری بیان کرد: به علت وجود زیرساخت های خوب و منابع انسانی موثری که در اختیار داریم  کار بهینه و سریعتر پیش می رود.


این مقام مسئول ادامه داد: با اهداف کوتاه مدت با همکاری فنی و حرفه ای در جهت گسترش فعالیت های اشتغالزا و آموزش های به روز در سطح استان هستیم.



منبع